VIŠEGRAD, ANDRIĆGRAD, DRVENGRAD i ŠARGANSKA OSMICA
29.10.– 30.10.2022.
2 dana / 1 noćenje / autobusom
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN, BEOGRAD- ČAČAK- VIŠEGRAD
2.DAN,
VIŠEGRAD - MOKRA GORA - MEĆAVNIK - ČAČAK- BEOGRAD
Doručak
u 07:30h. U 08:15h fakultativni odlazak do učionice
Ive Andrića, gde ćemo čuti zanimljive i pomalo intrigrantne zanimljivosti
iz života našeg jedinog nobelovca. Odlazak do sela Mokra Gora i
ukrcavanje u voz kojim ćemo proći "Šarganskom osmicom" penjući
se uz brdo Šargan. Ova pruga uskog koloseka je nekada povezivala Beograd sa
Dubrovnikom. Proći ćemo kroz 22 tunela, preko 5 mostova, savlađujući visinksu
razliku od 300 m na ukupnoj razdaljini od samo 15,440 m, sve uz prizore koji
oduzimaju dah. Za vreme vožnje imaćemo priliku sa nekog od pet vidikovaca
uživamo u lepotama prirode ovoga kraja i napravimo fotografije za naše albume
sećanja... Posle spektakularne vožnje vozom, slobodno vreme za ručak. Zatim,
odlazak do Mećavnika gde razgledamo drveni grad našeg čuvenog filmskog
režisera Emira Kusturice. Polazak ka Beogradu. Predah ćemo napraviti u Ovčar
banji. Pauza za kafu i zatim nastavak puta ka Beogradu. Dolazak u kasnim
večernjim satima. Kraj programa.
* Ukoliko dođe do promene polaska voza, u tom slučaju prvo posećujemo Mećavnik, a ručak može biti u restoranu na stanici Mokra gora ili u Ovčar banji.

JEDINSTVENA CENA PUTOVANJA OBUHVATA:CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Prevoz autobusom turističke klase (klima,
video-audio oprema);
- Obilaske prema programu: Andrićgrad, Višegrad,
Blagoveštenje, Ovčar banja;
- Smeštaj u Hotelu Višegrad 3* u Višegradu ili
prenoćištu ( Andrićgrad ) u 1/2 i 1/3 sobama na bazi polupansiona
(doručak, večera);
- Usluge vodiča u svakom autobusu i lokalni vodič
u Andrićgradu;
- Troškove organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- Ručak u restoranu
Vodeničar - meni po izboru, obavezna prijava unapred u agenciji, plaćanje na
licu mesta (od 700 RSD);
- Ulaznica za Potpećku
pećinu (240 RSD odrasli, 170 RSD deca - prijava vodiču na licu mesta) - Karta
za vožnju Šarganskom osmicom (1000 RSD po osobi – obavezne uplate u agenciji
prilikom uplate aranžmana. Deca od 6 do 14 godina plaćaju Šargansku osmicu 500
RSD. Deca do 6 godina ne plaćaju kartu za Šargansku osmicu i nemaju svoje mesto
u vozu;
- Ulaznica za Mećavnik
(250 RSD po osobi, deca do 14 plaćaju 100 RSD -prijava vodiču na licu mesta);
- Doplata za jednokrevetnu
sobu - 10 EUR;
- Doplata za polazak
iz Novog Sada – 2000 RSD;
- Individualne troškove
putnika.
NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko
plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre početka
aranžmana
- Preko računa:
uz profakturu izdatu od strane TA Jungman Travel-a
- Karticama:
Visa, Master, Maestro, Dina
NAPOMENE:
- Svaka promena programa
putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost
predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
- Rok
za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
- Organizator
putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja
u program usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa
obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima
plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke
agencije
- Smeštajni objekti u ovom
programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Bosne i Hercegovine,
- U
slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i
osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
- Organizator
ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu
putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih
subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
- Minimalan
broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i
sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz
saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji
rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
- Raspored
sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan
da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu
moguće,
- Putnik
je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj
formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima
smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja
nedostatka,
- Putnik
može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija
usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o
prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu
potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u
roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem
odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja –
Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Uz ovaj program važi cenovnik br. 2 od
05.05.2022.
OBАVEŠTENJE
O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА
(sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа
vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč
ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа
koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene
pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА
UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA
TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа
orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа
slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа
drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u
roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа
blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može
zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа
105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se
odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti
potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je
određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem,
odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o
kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа
pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno
sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih
reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа
od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču
nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel
d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon:
+381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem
reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge
je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000050073) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs
ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS
Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.