AZURNA OBALA
uz obilazak Sen Tropea
fakultativno: Nica, Kan i Monako
08.11 – 13.11.2023. – DAN PRIMIRJA
6 dana
/ 4 noćenja, autobusom
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN, ČAČAK – BEOGRAD – LIVORNO1.DAN, ČAČAK – BEOGRAD – VIĆENCA
2.DAN,
NICA
3.DAN, NICA – SELO EZ I
FABRIKA PARFEMA – MONAKO – MONTE KARLO
Doručak. Fakultativni izlet – Kan - grad filma i
svetskog glamura sa starim gradom i kulom Suke, Gradska kuća, Festivalska
palata, Kroazeta, Srpska ulica, hotel Karlton. Odlazak u selo Ez i obilazak fabrike
esencija parfema i kozmetike Fragonar. Vožnja za Monako živopisnim lokalnim
putem sa najlepšim pogledom na Vilfranš i Bolije, mondenska letovališta.
Obilazak minijaturne Kneževine: Okeanografski muzej (spolja), deo Egzotičnog
vrta, crkva Svetog Nikole, palata Grimaldijevih, vidikovac. Preko luke La
Kondamin odlazak u Monte Karlo, šetnja do čuvenog Kazina, hotela i kafea Paris.
Slobodno vreme. Povratak u Nicu, slobodno vreme. Noćenje.
4.DAN,
NICA – SEN TROPE
Doručak. Celodnevni
fakultativni izlet za Sen Trope – najpoznatije letovalište na Azurnoj obali
koje je proslavila čuvela Brižit Bardo. Fakultativna vožnja brodom po zalivu do
plaže Pamplona, pogled na vile svetski poznatih zvezda iz sveta filma, muzike,
sporta.... Lokacija na kojoj su snimani mnogi filmovi i serije – „Žandar iz Sen
Tropea“, „I Bog stvori ženu“... Slobodno vreme. Polazak za Nicu u kasnim
popodnevnim satima. Slobodno vreme u Nici. Noćenje.
5.DAN, NICA –
SAN REMO
Doručak. Izlazak iz hotela, slobodno vreme do 14h kada je
predviđen polazak iz Nice. Odlazak za Italiju-San Remo, šetnja do Kazina, Ruske
crkve i starog grada. Nastavak putovanja, vožnja preko Italije, noćna vožnja
preko Slovenije i Hrvatske.
6.DAN, SAN REMO – BEOGRAD – ČAČAK
Dolazak u Beograd/Čačak u prepodnevnim satima. Kraj programa.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili
dabldeker, audio, video opremljenost, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih
usluga hrane i pića i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu
putovanja,
- Smeštaj u hotelu 2* u Nici (Easy NICE PALAIS
DES CONGRÈS i slični u Nici) na bazi 3 noćenja sa doručkom (slano – slatki
buffet) u 1/2 i 1/2+ 1 sobama (trokrevetne sobe isključivo na UPIT),
- Smeštaj u hotelu 3* u okolini Vićence na bazi 1
noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni),
- Usluge licenciranog vodiča,
Troškove
organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
Fakultativne izlete
- Kan, Ez, Monako, Monte Karlo – 35€,
- Sen Trope – 30€,
- Vožnja brodom po zalivu – 18€,
plaća se na licu mesta,
- Ulaznice za muzeje i lokalitete,
- Hotelske takse (3€ po noćenju,
plaća se na recepciji),
- Doplata za jednokrevetnu sobu –
isključivo na upit,
- Doplata za transfer iz Kragujevca,
Užica, Trstenika i Vrnjačke Banje 1500 RSD, iz Požege 1000 RSD (minimalan broj za realizaciju
transfera je 4); za polaske iz Novog Sada i Niša 25€ (bez ograničenja u
broju putnika)
- Međunarodno putno – zdravstveno
osiguranje,
- Individualne troškove putniika.
NAPOMENA: *Sve cene
fakultativnih izleta u programu Azurna obala Dan primirja podložne su promeni.
Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u
svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku
potpisivanja Ugovora o putovanju.
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
*Cene fakultativnih izleta
nisu garantovane i zavise od inflatornih kretanja koja su u evropi učestala od
2022. godine. ino partner i agencija zadržavaju pravo promene cena
fakultativnih izleta do početka realizacije putovanja. ukoliko putnik ne želi
da prihvati promenu cene fakultatvnog izleta nije u obavezi da uplati isti.
Fakultativni
izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene
fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 30 putnika.
Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča,
ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog
broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i
lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program
fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po
lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih
okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije,
ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi
ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima,
ino partneru ili pratiocu grupe.
NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko plaćanje: 30 % prilikom rezervacije
ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja;
- Odloženo plaćanje na rate: 40 % prilikom
rezervacije, ostatak ( 60% ) na 3 jednake mesečne rate čekovima građana,
realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu;
- Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina;
- Preko računa: uz profakturu izdatu od strane
agencije Jungman travel.
OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Primeri
hotela:
Hotel
2*: Easyhotel, Apogia hotel https://www.hotel-port-lympia-nice.com/fr/
i slični u Nici.
Hotel
3* okolina Vićence: Castelli hotel https://www.hotelcastelli.it/
i slični.
Smeštaj
u dvokrevetnim sobama sa kupatilom,doručak buffet(peciva,hleb,maslac,džem,više,
vrsta kafe,mleko,čaj,đus…). Trokrevetne sobe isključivo na upit, treći ležaj je
u većini hotela pomoćni i može uticati na kvalitet smeštaja.
Tačno
ime hotela biće poznato na minimum 15 dana pre polaska.
NAPOMENE
U VEZI SMEŠTAJA:
U
smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji
mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00
časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC.Opisi smeštajnih
objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge
u okviru smeštajnih objekata organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to
isključivo zavisi od smeštajnih objekata.Organizator ne može uticati na
spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela.
Organizator će proslediti želje i
zahteve putnika hotelu, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.
Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće
kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od
navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
NAPOMENE:
- Svaka promena
programa putovanja Azurna obala Prvi Maj od strane samog putnika u toku
putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu
ugovorenog programa,
- Rok za
prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
- Organizator
putovanja zadržava pravoizmene programa putovanja(redosled pojedinih sadržaja u
programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa
obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima
plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja
turističke agencije,
- U slučaju
promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih
društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
- Organizator ne
snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu
putovanja Azurna obala Prvi Maj, dobijenih od strane radnika agencije kao i
radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih
ugovora o putovanju,
- Obaveza je
putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava
carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost
pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne
odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u
Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog
boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja
grupiili povratku u Srbiju,
- Putnici koji
nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom
zemlje u koju putuju.
- Minimalan broj
putnika za realizaciju putovanja je 45. Aranžman je moguće realizovati i sa
manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz
saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji
rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
- Upozoravaju se
putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je
usklađena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne
postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja
procedure povraćaja poreza –“tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
- Raspored
sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan
da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu
moguće, – Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene
pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o
nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana
utvrđivanja nedostatka,
- Putnik može da
izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno,
telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom
aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu
ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8
dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore
potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
OBАVEŠTENJE
O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
-
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovanja Azurna obala Dan primirja nа odstupаnje
od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i
lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe
pružаnjа određene pomoći.
Obaveza
potrošača
-
Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem
reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom
nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih
uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
-
Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа
pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа,
rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog
zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne
može stаviti potrošаču nа teret.
Obaveza
prodavca
-
Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа
prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа
izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel
d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail:
jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja
smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička
agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 €
(polisa osiguranja br. 470000054116) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV
osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj
naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem
ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene
Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira
se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a,
telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o.
Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs
Uz program Azurna obala Dan primirja važe
Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP
187/2021.
Uz ovaj program važi cenovnik br.1 od
14.06.2023.
ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS
Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.