Istra 2024 Dan primirja
TopTravel » Evropski gradovi » Hrvatska  » Istra 2024 Dan primirja

ISTRA 2024

sa uključenom posetom Puli, Opatije i Rijeci

fakultativna poseta Brionima i Rovinju

08.11 - 12.11.2024. - dan primirja

5 dana / 2 noćenja / autobusom

PROGRAM PUTOVANJA:

1.DAN, ČAČAK - BEOGRAD - PULA

Polazak iz Čačka u 19:30. Polazak sa Novog Beograda (kod Skejt parka, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) u 21:30 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Noćna vožnja kroz Srbiju, preko Hrvatske sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora.

 

2.DAN, PULA

U jutarnjim časovima dolazak u Pulu. Pešačka tura sa lokalnim vodičem kroz najinteresantnije znamenitosti drevne Pule: Pulska Arena, Avgustov Hram, Slavoluk Sergijevaca – Zlatna vrata, Đardini... Slobodno vreme za ručak i kafu. Smeštaj u hotel. Odmor u hotelu. Noćenje.

 

3.DAN, PULA - BRIONI

Doručak.  U prepodnevnim časovima polazak za Fažanu, gde ostavljamo autobus i odakle nas trajekt vodi ka Brionima. Obilazak Velikog Briona u trajanju oko 3 sata; izvodi se delimično peške, a delimično panoramskim vozom, u pratnji lokalnog vodiča. Posećuje se safari park, golf teren, crkva Sv. Germana, izložba prirodnih nauka, foto izložba Tito na Brionima, Botanički vrt…Kuća za brodice Povratak u Pulu. Slobodno vreme. Noćenje.

 

4.DAN, PULA - (Rovinj, fakultativno) - OPATIJA - RIJEKA

Doručak. Odjava iz hotela. Fakultativni izlet do Rovinja. Obilazak Rovinja sa lokalnim vodičem – Tržnica, Balbijev luk, Ulica Grisia, Crkva sv. Eufemije, Gradske zidine, Stari grad. Povratak po ostatak grupe u Pulu i polazak na putovanje do Opatije. Slobodno vreme za kafu i šetnju u Opatiji. Nastavak puta ka Rijeci. Slobodno vreme za samostalni obilazak grada. Predlažemo - riječki korzo, katedrala Sv. Vida, gradski toranj, crkva Sv. gospe Lurdske... Slobodno vreme do večernjih časova kada je planiran povratak za Beograd i Čačak.

 

5.DAN, RIJEKA - BEOGRAD - ČAČAK

Dolazak u Beograd/Čačak u jutarnjim časovima. Kraj programa.

istra cenovnik dan primirja 2024

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

- Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;

- Smeštaj u hotelu Veli Jože 2* u centru Pule, usluga na bazi dva noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni),

- Smeštaj u 1/2 , 1/2+1 sobama,

- Boravišnu taksu

- Usluge vodiča u svakom autobusu,

- Uslugu lokalnog vodiča u Puli,

- Troškove organizacije putovanja.

 

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

Fakultativne izlete*:

- Obilazak Rovinja sa lokalnim vodičem – 20 € (cena uključuje prevoz, lokalnog vodiča i posetu iznenađenja)

- Obilazak Velikog Briona (pešačka tura + panoramski voz + lokalni vodič) – 35 € (obavezna prijava u agenciji, plaćanje vodiču) – uključuje povratnu kartu za brodić u Fažana – Brioni - Fažana, – Propusnice za NP Brioni, izlet delimično peške, a većim delom panoramskim vozom i uz lokalnog vodiča. Posetite prirodu Briona, safari park, golf teren, crkvu Sv. Germana, prirodnjačku izložbu, izložbu fotografija Tito na Brionima, Botaničku baštu…..

- Obilazak Arene u Puli sa lokalnim vodičem – 15 €,

- Individualne troskove putnika,

- Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi 55 € u hotelu Veli Jože 2*

- Doplata za transfer iz Kragujevca, Užica, Trstenika i Vrnjačke Banje 1500 RSD, iz Požege 1000 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4); iz Valjeva 1 500 RSD (minimalan broj za realizaciju 2 putnika), za polaske  Novog Sada 25€ (bez ograničenja u broju putnika),

- Međunarodno zdravstveno osiguranje.

 

NAPOMENA:

*Sve cene fakultativnih izleta u programu Istra i Brioni podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.

 

NAČIN PLAĆANJA:

- Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,

- Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3  jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,

- Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,

- Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.

 

OPIS I LOKACIJA HOTELA:

Svaki hotel iz ove ponude ima restoran, a svaka soba ima tuš/WC. Sobe su standardne, dvokrevetne (1/2) i dvokrevetne sa pomoćnim ležajem (1/2+1). Doručak je kontinentalni. Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom: Smeštaj je u Puli na oko 500 metara od centra, usluga na bazi dva noćenja sa doručkom.

Primer: Hotel Veli Jože je bivši vojni hotel, sa urednim sobama, prostranim i novijim nameštajem. Sobe 1/2 i 1/3 su sa tuš kabinom,tv-om, telefonom, Doručak je švedski sto u hotelskom restoranu.  Wifi je dostupan besplatno u zajedničkim prostorijama.

 

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog stola.Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.

 

NAPOMENE:

Rok za prijavu i raspored sedenja

- Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.

- Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,

Uslovi izmene progama Istra Dan primirja

- Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa

- Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).

- Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije

Smeštaj

- Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Hrvatske

- Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,

Cene

- U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,

- Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)

- Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Istra Dan primirja, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći.

Obaveza potrošača

 

- Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.

- Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.

Obaveza prodavca

- Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.

Uz ovaj program važi cenovnik br.3 od 04.10.2024.

ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS

Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.

Kažite nam šta želite i mi ćemo znati šta da vam preporučimo
Sve možemo da odradimo on-line u jako kratkom roku
Dugogodišnje iskustvo u kreiranju turističkih putovanja
Mnogo zadovoljnih korisnika usluga