ISTRA 2024
sa uključenom posetom Puli, Opatije i Rijeci
fakultativna poseta Brionima i Rovinju
08.11 - 12.11.2024. - dan primirja
5 dana / 2
noćenja / autobusom
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN, ČAČAK - BEOGRAD - PULA
2.DAN,
PULA
3.DAN, PULA - BRIONI
Doručak.
U prepodnevnim časovima polazak za Fažanu, gde ostavljamo
autobus i odakle nas trajekt vodi ka Brionima. Obilazak Velikog Briona u trajanju oko 3
sata; izvodi se delimično peške, a delimično panoramskim vozom, u pratnji
lokalnog vodiča. Posećuje se safari park, golf teren, crkva Sv. Germana,
izložba prirodnih nauka, foto izložba Tito na Brionima, Botanički vrt…Kuća za
brodice Povratak u Pulu. Slobodno vreme. Noćenje.
4.DAN,
PULA - (Rovinj, fakultativno) - OPATIJA - RIJEKA
Doručak. Odjava iz
hotela. Fakultativni izlet do Rovinja. Obilazak
Rovinja sa lokalnim vodičem – Tržnica, Balbijev luk, Ulica Grisia, Crkva sv.
Eufemije, Gradske zidine, Stari grad. Povratak po ostatak grupe u Pulu i
polazak na putovanje do Opatije. Slobodno vreme za kafu i šetnju u Opatiji.
Nastavak puta ka Rijeci. Slobodno vreme za samostalni obilazak grada.
Predlažemo - riječki korzo, katedrala Sv. Vida, gradski toranj, crkva Sv. gospe
Lurdske... Slobodno vreme do večernjih časova kada je planiran povratak za Beograd
i Čačak.
5.DAN, RIJEKA -
BEOGRAD - ČAČAK
Dolazak u Beograd/Čačak u jutarnjim časovima. Kraj programa.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker,
audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića,
hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
- Smeštaj u hotelu Veli Jože 2* u centru Pule, usluga na bazi
dva noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni),
- Smeštaj u 1/2 , 1/2+1 sobama,
- Boravišnu taksu
- Usluge vodiča u svakom autobusu,
- Uslugu lokalnog vodiča u Puli,
- Troškove organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
Fakultativne
izlete*:
- Obilazak
Rovinja sa lokalnim vodičem – 20 € (cena uključuje prevoz, lokalnog vodiča i
posetu iznenađenja)
- Obilazak
Velikog Briona (pešačka tura + panoramski voz + lokalni vodič) – 35 € (obavezna
prijava u agenciji, plaćanje vodiču) – uključuje povratnu kartu za brodić u
Fažana – Brioni - Fažana, – Propusnice za NP Brioni, izlet delimično peške, a
većim delom panoramskim vozom i uz lokalnog vodiča. Posetite prirodu Briona,
safari park, golf teren, crkvu Sv. Germana, prirodnjačku izložbu, izložbu
fotografija Tito na Brionima, Botaničku baštu…..
- Obilazak Arene
u Puli sa lokalnim vodičem – 15 €,
- Individualne
troskove putnika,
- Doplata za
jednokrevetnu sobu iznosi 55 € u hotelu Veli Jože 2*
- Doplata za
transfer iz Kragujevca, Užica, Trstenika i Vrnjačke Banje 1500 RSD, iz Požege
1000 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4); iz Valjeva 1 500 RSD
(minimalan broj za realizaciju 2 putnika), za polaske Novog Sada 25€ (bez ograničenja u broju
putnika),
- Međunarodno
zdravstveno osiguranje.
NAPOMENA:
*Sve cene
fakultativnih izleta u programu Istra i Brioni podložne su promeni. Trenutno
stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne
dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku
potpisivanja Ugovora o putovanju.
NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko
plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka
putovanja,
- Odloženo
plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana,
realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
- Plaćanje
karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
- Preko računa:
uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Svaki hotel iz ove ponude ima restoran,
a svaka soba ima tuš/WC. Sobe su standardne, dvokrevetne (1/2) i dvokrevetne sa
pomoćnim ležajem (1/2+1). Doručak je kontinentalni. Potpisivanjem Ugovora o
putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa
navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela do
popune kapaciteta, ili sličnom: Smeštaj je u Puli na oko 500 metara od centra,
usluga na bazi dva noćenja sa doručkom.
Primer: Hotel Veli Jože je bivši vojni hotel, sa urednim
sobama, prostranim i novijim nameštajem. Sobe 1/2 i 1/3 su sa tuš
kabinom,tv-om, telefonom, Doručak je švedski sto u hotelskom restoranu. Wifi je dostupan besplatno u zajedničkim prostorijama.
U
smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji
mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00
časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih
objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge
u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer
to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.Organizator ne može uticati na
spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela
. Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u
mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog
stola.Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki
doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
NAPOMENE:
Rok
za prijavu i raspored sedenja
-
Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan
broj putnika za realizaciju putovanja je 50. Aranžman je moguće realizovati i
sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz
saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji
rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
-
Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora
putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i
naknadne izmene nisu moguće,
Uslovi
izmene progama Istra Dan primirja
-
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz
saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
-
Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled
pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
-
Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim
programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja
i opštim uslovima putovanja turističke agencije
Smeštaj
-
Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije
Hrvatske
-
Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u
pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o
nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana
utvrđivanja nedostatka,
Cene
-
U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i
osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
-
Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o
programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika
ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o
putovanju,
OBАVEŠTENJE
O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
-
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Istra Dan primirja, nа odstupаnje od
ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i
lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe
pružаnjа određene pomoći.
Obaveza
potrošača
-
Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem
reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom
nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih
uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
-
Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа
pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа,
rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog
zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne
može stаviti potrošаču nа teret.
Obaveza
prodavca
-
Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа
reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu
reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o.,
Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs;
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao
i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Uz
ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva
turizma OTP 187/2021.
Uz ovaj program važi cenovnik br.3 od 04.10.2024.
ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS
Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.