ISTRA 2025
VELIKA TURA
uz uključenu posetu Puli i Opatiji
Sa mogućnošću fakultativne posete Brionima i Rovinju
08.11. - 12.11.2025. - Dan primirja
5 dana / 2
noćenja, autobusom
*Opušten program bez mnogo vremena provedenog u autobusu
*Odličan heritage hotel u centru Pule, sa veoma prostranim sobama
Istra, najveće
hrvatsko poluostrvo, poznata je po svojoj raznolikosti – slikovitim obalnim
gradovima poput Rovinja i Poreča, vinogradima i maslinjacima, kao i bogatom
kulturnom nasleđu koje seže još iz rimskog doba. Spoj istorije, tradicije i
predivne prirode čini Istru omiljenom destinacijom za putnike koji traže i
odmor i inspiraciju.
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN, ČAČAK - BEOGRAD - PULA
2.DAN, PULA
3.DAN, PULA - BRIONI
Doručak. U prepodnevnim časovima fakultativni
polazak za Fažanu, gde ostavljamo autobus i odakle nas trajekt vodi ka
Brionima. – obilazak Velikog Briona u trajanju oko 3 sata; izvodi se delimično
peške, a delimično panoramskim vozom, u pratnji lokalnog vodiča. Posećuje se
safari park, golf teren, crkva Sv. Germana, izložba prirodnih nauka, foto
izložba Tito na Brionima, Botanički vrt, Kuća za brodice… Povratak u Pulu.
Slobodno vreme.
Noćenje.
4.DAN, PULA -
ROVINJ (FAKULTATIVNO) - OPATIJA
Doručak. Odjava iz
hotela. Fakultativni izlet do Rovinja. Obilazak Rovinja sa lokalnim vodičem –
Tržnica, Balbijev luk, Ulica Grisia, Crkva sv.Eufemije, Gradske zidine, Stari
grad. Povratak po ostatak grupe u Pulu i polazak na putovanje do Opatije.
Slobodno vreme za kafu i šetnju u Opatiji. Slobodno vreme do večernjih časova
kada je planiran povratak za Beograd i Čačak.
5.DAN, OPATIJA - BEOGRAD - ČAČAK
Dolazak u Beograd/Čačak u jutarnjim časovima. Kraj programa.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker,
audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića,
hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
- Smeštaj u 1/2 i 1/2 +1 sobama u hotelu Veli Jože 2* u
centru Pule, usluga na bazi dva noćenja sa doručkom (doručak švedski sto sa
uključenom kafom i sokovima iz šankomata), ODLIČAN RENOVIRANI HOTEL U
ISTORIJSKOJ ZGRADI SA PROSTRANIM SOBAMA, I NOVIM NAMEŠTAJEM. Svaka soba sadrži
TWC, klima uređaj, LCD TV, besplatan Wi-Fi,
- Obilazak Opatije,
- Obilazak Pule sa lokalnim vodičem
- Boravišnu taksu,
- Usluge vodiča u svakom autobusu,
- Troškove organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
Fakultativne
izlete*:
- Obilazak
Velikog Briona (pešačka tura + panoramski voz + lokalni vodič) – 45€ –
uključuje povratnu kartu za brodić u Fažana – Brioni – Fažana, – Propusnice za
NP Brioni, izlet delimično peške, a većim delom panoramskim vozom i uz lokalnog
vodiča. Posetite prirodu Briona, safari park, golf teren, crkvu Sv. Germana,
prirodnjačku izložbu, izložbu fotografija Tito na Brionima, Botaničku baštu…..
- Obilazak
Rovinja – 20€ (uključen prevoz, lokalni vodič i poseta iznenađenja),
- Obilazak Arene
u Puli sa lokalnim vodičem – 15€,
- Individualne
troskove putnika,
- Doplata za
jednokrevetnu sobu iznosi 65€ u hotelu Veli Jože 2*,
- Doplata za
transfer iz Užica, Trstenika, Vrnjačke Banje i Valjeva 1500 RSD, iz Požege 1000
RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4); iz Kragujevca 2000 RSD
(minimalan broj za realizaciju 2 putnika), za polaske iz Novog Sada 30€ (bez
ograničenja u broju putnika),
*Transfer iz
Kraljeva je besplatan, uz minimalno 2 prijavljena putnika
- Međunarodno
putno zdravstveno osiguranje.
NAPOMENA: *Sve cene fakultativnih izleta
u programu Istra Dan primirja podložne su promeni. Trenutno stanje na tržištu,
uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u svetu, ne dozvoljava da
agencija garantuje cene fakultativnih izleta u trenutku potpisivanja Ugovora o
putovanju.
NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko
plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka
putovanja,
- Odloženo
plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana,
realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
- Plaćanje
karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
- Preko računa:
uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman Travel.
OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Svaki hotel iz ove ponude ima restoran,
a svaka soba ima tuš/WC. Sobe su standardne, dvokrevetne (1/2) i dvokrevetne sa
pomoćnim ležajem (1/2+1). Doručak je kontinentalni. Potpisivanjem Ugovora o
putovanju putnik prihvata svaki hotel odgovarajuće kategorizacije i opisa
navedenog u programu putovanja. Smeštaj je
u nekom od navedenih hotela do popune kapaciteta, ili sličnom:
Smeštaj je u Puli na oko 500 metara od
centra, usluga na bazi tri noćenja sa doručkom.
Primer: Hotel Veli Jože je bivši vojni
hotel, sa urednim sobama, ali malo starijim nameštajem. Sobe 1/2 i 1/3 su sa
tuš kabinom, tv-om, telefonom. Doručak je švedski sto u hotelskom restoranu.
Wifi je dostupan besplatno u zajedničkim prostorijama.
https://www.veli-joze.hr/
U
smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova, a napuštaju se
poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba
ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna
odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator
putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih
objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe.
Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i
zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli
pružaju uslugu doručka na bazi švedskog
stola. Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki
doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
NAPOMENE:
Rok
za prijavu i raspored sedenja
-
Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan
broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i
sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz
saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji
rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
-
Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora
putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i
naknadne izmene nisu moguće,
Uslovi
izmene progama Istra Dan primirja
-
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz
saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
-
Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled
pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
-
Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim
programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja
i opštim uslovima putovanja turističke agencije
Smeštaj
-
Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije
Hrvatske
-
Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u
pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o
nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana
utvrđivanja nedostatka,
Cene
-
U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i
osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
-
Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o
programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika
ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o
putovanju,
OBАVEŠTENJE
O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
-
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Istra Dan primirja, nа odstupаnje od
ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i
lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe
pružаnjа određene pomoći.
Obaveza
potrošača
-
Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem
reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom
nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih
uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
-
Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа
pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа,
rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog
zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne
može stаviti potrošаču nа teret.
Obaveza
prodavca
-
Prodavac je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа
prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа
izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel
d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail:
jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja
smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Uz
ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva
turizma OTP 187/2021.
Uz ovaj program važi cenovnik br.1 od 04.02.2025.
ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS
Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.



