BRIONI, PULA I OPATIJA
Noćenje na Brionima sa mogućnošću fakultativne posete ROVINJU
12.10. – 16.10.2023.
5 dana / 2 noćenja / autobusom
JESENJE PUTOVANJE
PROGRAM PUTOVANJA:
1.DAN, BEOGRAD (ČAČAK)
2.DAN,
PULA - BRIONI
3.DAN, BRIONI
Doručak. Fakultativni izlet:
– obilazak Velikog
Briona u trajanju oko 3 sata; izvodi se delimično peške, a delimično
panoramskim vozom, u pratnji lokalnog vodiča. Posećuje se safari park, golf
teren, crkva Sv. Germana, izložba prirodnih nauka, foto izložba Tito na
Brionima, Botanički vrt , kuća za Brodice…. Povratak u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.
4.DAN,
BRIONI – ROVINJ (fakultativno) – OPATIJA
Doručak. Slobodno vreme. Mogućnost odlaska na poludnevni fakulativni izlet do
Rovinja. Obilazak grada sa lokalnim vodičem – Tržnica, Balbijev luk, Ulica
Grisia, Crkva sv.Eufemije, Gradske zidine, Stari grad. U radnim popodnevnim
časovima, povratak u Fažanu. Putovanje do Opatije. Slobodno vreme do večernjih
časova kada je planiran povratak za Beograd.
5.DAN, OPATIJA –
BEOGRAD
Dolazak u Beograd u jutarnjim časovima. Kraj
programa.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Vanlinijski
prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti,
prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja)
na relaciji prema programu putovanja;
- Smeštaj u hotelima Neptun 3* i Istra 3* u
standard i superior sobama na Brionima,
usluga na bazi dva noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni), *(Hoteli Istra
i Neptun su dva krila iste zgrade)
- Povratnu kartu za brodić u Fažana – Brioni –
Fažana,
- Propusnice za NP Brioni,
- Smeštaj u 1/2, 1/2+1 sobama,
- Obilazak kuće za Brodice,
- Boravišnu taksu,
- Usluge vodiča u svakom autobusu,
- Troškove organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– Obilazak Velikog Briona (pešačka tura + panoramski
voz + lokalni vodič) – 35 €, delimično peške, a delom i panoramskim vozom i uz
vodiča. Posetite prirodu Briona, safari park, golf teren, crkvu Sv. Germana,
prirodnjačku izložbu, izložbu fotografija Titio na Brionima, Botaničku baštu…..
– Obilazak Arene u Puli sa lokalnim vodičem – 15 €,
– Obilazak Rovinja sa lokalnim vodičem – 15 €,
– Individualne troskove putnika,
– Doplata za jednokrevetnu sobu Neptun 3* i Istra 3* –
isključivo na upit
– Doplata za polazak iz Novog Sada 25 €, iz Niša
25€, za polazak iz Užica, Kragujevca, Trstenika i Vrnjačke Banje 1500 RSD, za
polazak iz Požege 1000 RSD, (minimalan broj za realizaciju transfera je 4)
– Međunarodno zdravstveno osiguranje.
NAPOMENE
U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
*Sve cene fakultativnih izleta u programu Brioni, Pula i
Opatija jesen, podložne su promeni.
Trenutno stanje na tržištu, uslovljeno velikim poskupljenjima i inflacijom u
Evropi, ne dozvoljava da agencija garantuje cene fakultativnih izleta u
trenutku potpisivanja Ugovora o putovanju.
Fakultativni izleti nisu obavezni deo
programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su
po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom
sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene
izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika
ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina,
parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su
promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova,
rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su
organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom
izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se
plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko
plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka
putovanja,
- Odloženo
plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne
rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
- Plaćanje
karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
- Preko računa:
uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Smeštaj je na Velikom Brionu, usluga na
bazi dva noćenja sa doručkom.
Primer: Hoteli Neptun 3* i Istra 3* nalaze
se pored samog mora u luci ostrva Veliki Brion. Većina soba ima balkon sa kojeg
se pruža pogled na park ili more, a prostrani apartmani imaju velike balkone sa
pogledom na more. Sobe 1/2 i 1/3 su sa tuš kabinom,tv-om, telefonom. Doručak je
švedski sto u hotelskom restoranu. Wifi je dostupan besplatno u zajedničkim
prostorijama.
NAPOMENE U VEZI
SMEŠTAJA:
U
smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji
mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00
časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC.Opisi smeštajnih
objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge
u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer
to isključivo zavisi od smeštajnih objekata.Organizator ne može uticati na
spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela
. Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu, ali nije u
mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog
stola.Švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak.
Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja. Potpisivanjem Ugovora o
putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa
navedenog u programu putovanja. Smeštaj je
u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
NAPOMENE:
-
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz
saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa,
-
Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
-
Organizator putovanja zadržava pravoizmene programa putovanja(redosled
pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po
prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom
putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim
uslovima putovanja turističke agencije,
-
Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke
Asocijacije Hrvatske,
-
U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i
osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
-
Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o
programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika
ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementimazaključenih ugovora o
putovanju,
-
Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se
pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za
neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili
imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi
troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam
snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove
puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
-
Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim
režimom zemlje u koju putuju.
-
Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće
realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova
putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja
putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana
pre polaska,
-
Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom
putovanja (satnica je usklađena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o
saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu
radi obavljanja procedure povraćaja poreza –“tax free”, pa Vas molimo da to
imate u vidu,
-
Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik
je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne
izmene nisu moguće,
-
Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u
pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o
nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec danaod dana
utvrđivanja nedostatka,
-
Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem
reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu
ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju
pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da
najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili
elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz
ovaj program važe Opšti uslovi putovanja –Jungman travel, licenca Ministarstva
turizma OTP 187/2021. Uz ovaj
program važi cenovnik br.1 od 22.02.2023
ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS
Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.