USKRS NA BRIONIMA
sa posetom Puli, Opatiji i Rovinju
14.04. – 18.04.2023.
5 dana / 2 noćenja / autobusom
USKRS
NA OBALI MORA
PROGRAM
PUTOVANJA:
1.DAN,
BEOGRAD (ČAČAK)
Polazak iz
Čačka u 20:00 h. Polazak sa Novog Beograda (kod Skejt park, pored Brankovog
mosta, preko puta TC Ušće) u 21:30 h (tačno vreme
biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim
putnicima sa svim detaljima polaska).
2.DAN,
PULA – BRIONI
3.DAN, BRIONI
Doručak. Fakultativni izleti:
– obilazak Velikog Briona u trajanju oko 3 sata; izvodi se delimično peške, a
delimično panoramskim vozom, u pratnji lokalnog vodiča. Posećuje se safari
park, golf teren, crkva Sv. Germana, izložba prirodnih nauka, foto izložba Tito
na Brionima, Botanički vrt...
– Kuća za Brodice
Povratak u hotel. Slobodno vreme. Noćenje.
4.DAN,
BRIONI – ROVINJ (fakultativno) – OPATIJA
Doručak. Slobodno vreme. Mogućnost odlaska na poludnevni fakulativni izlet do Rovinja. Obilazak grada sa lokalnim vodičem – Tržnica, Balbijev luk, Ulica Grisia, Crkva sv.Eufemije, Gradske zidine, Stari grad. U radnim popodnevnim časovima, povratak u Fažanu. Putovanje do Opatije. Slobodno vreme do večernjih časova kada je planiran povratak za Beograd.
5.DAN, OPATIJA –
BEOGRAD
Dolazak u Beograd u jutarnjim časovima. Kraj programa.

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
- Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili
dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih
usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja;
- Smeštaj u hotelima Neptun 3* i Istra 3* u
standard sobama na Brionima, usluga na
bazi dva noćenja sa doručkom (doručak kontinentalni), *(Hoteli Istra i Neptun
su dva krila iste zgrade)
- Povratnu kartu za brodić u Fažana – Brioni –
Fažana,
-
Propusnice za NP Brioni,
- Smeštaj u 1/2, 1/2+1 sobama,
- Obilazak kuće za Brodice,
-
Boravišnu taksu,
- Usluge vodiča u svakom
autobusu,
- Troškove organizacije putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
Fakultativne izlete:
- Obilazak Velikog Briona (pešačka
tura + panoramski voz + lokalni vodič) – 35 €, delimično peške, a delom
i panoramskim vozom i uz vodiča. Posetite prirodu Briona, safari park, golf
teren, crkvu Sv. Germana, prirodnjačku izložbu, izložbu fotografija Tito na
Brionima, Botaničku baštu…..
- Obilazak Arene u Puli sa lokalnim
vodičem – 15 €,
- Obilazak Rovinja sa lokalnim
vodičem – 15 €,
- Doplata za jednokrevetnu sobu u
hotelima Neptun 3* i Istra 3* - isključivo na upit
- Međunarodno putno zdravstveno
osiguranje,
- Doplata za polazak iz Novog
Sada 25 €, iz Niša 25€, za polazak iz Užica, Kragujevca, Trstenika i Vrnjačke
Banje 1500 RSD, za polazak iz Požege 1000 RSD, (minimalan broj za realizaciju
transfera je 4)
- Individualne troškove putnika.
*SVE CENE FAKULTATIVNIH
IZLETA SU PODLOŽNE PROMENI DO POLASKA NA PUT. TRENUTNO STANJE NA TRŽIŠTU,
USLOVLJENO VELIKIM POSKUPLJENJIMA I INFLACIJOM U EVROPI, NE DOZVOLJAVA DA
AGENCIJA GARANTUJE CENE FAKULTATIVNIH IZLETA U TRENUTKU POTPISIVANJA UGOVORA O
PUTOVANJU!
NAPOMENE U VEZI FAKULTATIVNIH IZLETA:
Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cene fakultativnih izleta su po osobi, minimum za realizaciju izleta je 25 putnika. Cena izleta se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije. Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica za muzeje i lokalitete, goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta…Termini i program fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, vremenskih uslova, rasporeda plovidbe brodova i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvođenja fakultativnih izleta snosi ino-partner. Fakultativni izleti se plaćaju na licu mesta, isključivo u evrima, ino partneru ili pratiocu grupe.
NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko
plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka
putovanja,
- Odloženo
plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne
rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
- Plaćanje
karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
- Preko računa:
uz profakturu izdatu od strane agencije Jungman travel.
OPIS I LOKACIJA HOTELA:
Smeštaj je na Velikom Brionu, usluga na bazi dva noćenja sa doručkom. Primer: Hoteli Neptun 3* i Istra 3*
nalaze se pored samog mora u luci ostrva Veliki Brion. Većina soba ima balkon sa kojeg se pruža
pogled na park ili more, a prostrani apartmani imaju velike balkone sa pogledom
na more. Sobe 1/2 i 1/3 su sa tuš kabinom, tv-om, telefonom. Doručak je švedski
sto u hotelskom restoranu. Wifi je dostupan besplatno u zajedničkim
prostorijama.
U
smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova (postoji
mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00
časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC.Opisi smeštajnih
objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge
u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer
to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na
spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela
. Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu, ali nije u
mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog
stola. Švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak.
Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja. Potpisivanjem Ugovora o
putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog
u programu putovanja. Smeštaj je u nekom
od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
NAPOMENE:
-
Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz
saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa,
-
Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
-
Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled
pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po
prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom
putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim
uslovima putovanja turističke agencije,
-
Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke
Asocijacije Hrvatske,
-
U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i
osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
-
Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o
programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika
ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementimazaključenih ugovora o
putovanju,
-
Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se
pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za
neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili
imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi
troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam
snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove
puta priključenja grupiili povratku u Srbiju,
-
Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim
režimom zemlje u koju putuju.
- Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40.
Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne
korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju
nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je
najkasnije 5 dana pre polaska,
- Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica
predviđenih programom putovanja (satnica je usklađena kako sa programom
putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja
autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza –“tax
free”, pa Vas molimo da to imate u vidu,
- Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem
ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i
naknadne izmene nisu moguće,
- Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja
određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način,
obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec danaod
dana utvrđivanja nedostatka,
- Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je
određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim
putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni
da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem
reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije,
pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman
travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Cenovnik br. 1 od 01.02.2023.
ZAŠTO REZERVISATI KOD NAS
Mi smo tu da osluškujemo vaše potrebe i da vam ponudimo jedinstveno putovanje u skladu sa vašim željama i budžetom. Želja i ideja o putovanju su dovoljne a mi smo tu da ih pretvorimo u stvarnost.